Klachtenafhandeling
Uiteraard doen wij ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u een klacht heeft over onze dienstverlening, dan verzoeken wij u ons daar zo spoedig mogelijk over te informeren.
Stap 1: uw contactpersoon
Uw contactpersoon behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Bespreek daarom uw ongenoegen eerst met uw contactpersoon. Deze kan vaak voor een oplossing zorgen.
Stap 2: Langterm Risicobeheer B.V.
Wanneer uw bemiddelaar uw verwachting niet waar maakt dan kunt u uw ongenoegen aan ons kenbaar maken. Wij zullen dan samen met u naar een oplossing zoeken. Wanneer deze behandeling niet naar wens is dan kunt u dat schriftelijk aan de directie kenbaar maken of direct contact opnemen.
Langterm Risicobeheer B.V.
T.a.v. De Directie
Parklaan 3
3016 BA Rotterdam
De klachtenbrief dient schriftelijk en aangetekend gericht te zijn aan de directie. Na ontvangst van de klacht nemen wij snel contact met u op.
Stap 3: KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening)
Mocht een klacht niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan kunt u vervolgens uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
T: 0900-fklacht of 0900-3552248
E: info@kifid.nl
Ons aansluitnummer bij KiFiD is 300004103.
Op www.kifid.nl vindt u meer informatie over de voorwaarden voor het indienen van een klacht bij het KiFiD.
Mochten wij er samen niet uit komen, of indien u het advies van Kifid niet accepteert, dan kunt u zich wenden tot de Burgerlijke Rechter.