Langterm Assuradeuren
Langterm Risicobeheer werkt nauw samen met Langterm Assuradeuren B.V., een volledig zelfstandig en onafhankelijk volmachtbedrijf met inmiddels volmacht van 6 gerenommeerde verzekeringsmaatschappijen. Langterm Assuradeuren is bevoegd voor deze maatschappijen zelf polissen op te maken, zelf schadegevallen te behandelen en legt de nadruk op kwalitatief volwaardige producten voor een goede prijs.
Langterm Assuradeuren treedt op als gevolmachtigd agent namens de volgende verzekeringsmaatschappijen:
ARAG SE
Zurich Insurance plc
HDI Global SE, the Netherlands
Guardian Group Nederland
N.V. Schadeverzekeringsmaatschappij Maas Lloyd
Langterm Assuradeuren is volledig onafhankelijk, de bovengenoemde verzekeraars noch andere verzekeraars en/of bemiddelaar(s) hebben een aandelenbelang in het volmachtbedrijf.
Langterm Assuradeuren is lid van de Nederlandse Vereniging van Gevolmachtigde Assurantiebedrijven (NVGA) en voldoet aan de normen en regels van de NVGA. Daarmee is de hoge kwaliteit van de dienstverlening voor u gewaarborgd. Langterm Assuradeuren heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan!
Op deze site kunt u ook de polisvoorwaarden terugvinden die op uw verzekering van toepassing zijn. Kijk daarvoor onder de downloadknop. Hebt u vragen? Neem dan vooral even contact op: 010-4479090.
Onze dienstverlening
Voor een aantal processen binnen onze dienstverlening hebben wij reactietermijnen vastgesteld. Deze termijnen kunt u beschouwen als maximale termijnen, in veel gevallen zullen wij u eerder van dienst zijn.
• Het beantwoorden van informatieverzoeken van de klant over bestaande en nieuwe verzekeringen;
• Het accepteren van nieuwe verzekeringen en het wijzigen en opzeggen van bestaand;
binnen 5 werkdagen.
• Het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: afgifte polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen)
binnen 10 werkdagen.
• Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen;
binnen 5 werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw schademelding, binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie.
• Klachtenbehandeling;
binnen 2 werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging, binnen 10 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie.